٢٠٠٧/٠٦/١٩

أنــــا من عشرين سنه


شوفتونى وانا لسه ماكملتش سنه؟

أد إيه وحشتنى انا
يااااااااااااه
وحشااااني يا أنا

ياللى كنتي من عشرين سنة

تعالي شوفي حالي و قوليلي مين انا؟

تعالي شوفي مين كنتي عايزة تبقى..بعد عشرين سنة

كنتي عايزة تبقى انا؟؟؟؟؟

و انا عايزة ابقى انا ؟

بسس....من عشرين سنة

وحشاني يا أنا ....

وبتمنى نرجع سوا يا أنا

محتاجه أحس بيكى
وأرضى عن اللى وصلتلوا يا أنا

وحشاااانى اوى اوى يا أنا .. محتاجه أعرف أحلامك كانت إزاى من عشرين سنه

ياترى يا أنا
كنتى عاوزه تبقى أنا؟

هناك ٨ تعليقات:

مـحـمـد مـفـيـد يقول...

لا تبقي انتي يا شيماء
:)
صورتك حلوه جدا

heema يقول...

ايه دي
يا خلاصي
ماشاء الله
قمر يا خواتي
واكيد حتبقي راضيا عن نفسك يا انتي

عارفه انا بفكر في ايه

بفكر انتي كنتي بتفكري في ايه وانتي
بتتصوري الصوره دي

غير معرف يقول...

زى ماانتى يشيماء متغيرتيش حلوة وانتى صغيرة زى ما انتى كبيرة كدة ربنا يكرمك يارب ويبارك فيكى ويوفقك فى كل حياتك وتحياتى ليكى وان شاء الله تبقى زى ما اتمنيتى من اربعاتشر سنه واحسن ما اتمنيتى كمان

NaryTom يقول...

ada ya benty da 7aram 3aleky ,,,,
m7adesh yftekr an al shakl howa howa now ...
7'ales de wa7da w de wa7da ..

ana aslan bda2t ashakk fe mesdakeyt al sora de aslan ^o)

NaryTom

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

:) ماهو اكيد انا يا استاذ محمد
الله يكرمك على انك شوفتنى حلوه بس ربنا مايوريك دلوقتى المناظر خااااااااااالص

________________

المجهول
انا بدأت أتغر كدا ومش حتعرفوا تكلمونى
إحم إحم المهم انى نفسى اكون زى ما انا من عشرين مش من اربعتاشر مع انه مش فارقه اصلى اعرف انى كنت وااااااااحد لحد قبل ثانوى كنت هاديييييييه ومش بتحرك من غير امى وكنت بتمنى اكون زى ماما واقولها انا عاوزه اكون زيك وهى تقولى انا عاوزاكى احسن منى وكنت مش بعرف انام غير فى حضن بابا يعنى ده اللى فكراه من الفتره دى..

إحم ايه العك اللى بقولوا ده ماعلينااا يارب دعواتك تستجاب كدا وربنا يكرمنى علشان انا بقيت بخاف من خيالى فتخيل أد ايه حكون خايفه من بكره واد ايه خايفه من مستقبلى

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

"براهيم"
ايه ده بتعاكسنى كدا علناً كدا فيه أخ يعاكس اخته كدا.. صحيح إخوات أخر زمن
وبعدين تفتكر يعنى حكون بأفكر فى ايه
أكيد يا فى الشمس الرزله اللى ضاربه فى وشى دى واللى بكرهها كراهيه عمياااااء
يا إما بفكر الناس دى قالعه ليه او بفكر هما بيصورونى ليه

:) ما احكيلكش عن صورة الواد المكتكت إ]أ÷ يا خلااصى بجد كتاكيتوا خالص كتكوت من يومه يا ابنى اكيد انت عارفه

تحب ارزع صورتوا
ونفضح بقى

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

ناريمان حلتى المعتبره
ممممممممم عارفه :( عارفه ان الموضوع مختلف ده نا قعدت احلف امى كذا مره وافرج الصوره لقرايبى واقولهم بذمتكوا دى انا ويحلفوا انها انا
يا اختى الزمن وحش اوى مرمطنى أخر مرمطه

وبعدين اهو الواحد يفرح انه فى مرحله من حياته كان أمور كدا مش يبقى ولا وهو كبير ولا وهو صغير انا شيلت صورتى وانا كبيره منقوضى وحطيتنى وانا صغيره علشان لما ادخل القوضه نفسى تتفتح بس المشكله انى بقيت بأكتئب بفكر فين البنت دى اللى فى الصوره دى
بس على فكره دققى كدا حتلاقيها انا بس على نظييييييييييييييييف

غير معرف يقول...

ايه القمر اللى فى الصوره ده
مش انتى خاااالص
او انتى وانتى صافيه وهاديه ومافيش حاجه فى بالك معقول تكونى قمر كدا وانتى من غير تحجيبه؟
قولى لى الحقيقه وانا هستر عليكى
يلا فى ودنتينى كده قوليلى مين اللى فى الصوره دى ( ايه؟) شكلها اه اه صح
الموهمممممم نخلينا فى البهاريز
سؤال وان واحد يعنى
هى الكوووووليه أثرت على عقلك؟؟؟