٢٠٠٧/٠٢/٢٠

التــــــــــــاج





التاج ده وجهتهولى ريكا الركروكه وانا مؤخرا قررت أجاوب عليه .. يمكن بيحتوى على القليل من الفضايح ... ماعلينا بسم الله أبدأ وإقروا بقى
_________________________________________
ماذا سيحدث لايميلك بعد موتك؟
إحم.. مافكرتش فى الموضوع ده قبل كدا .. بس أكيد مش حيحصلوا حاجه حيتقفل ويمكن ولاد الحلال يدخلوا يقولوا انى موت وتقروا عليا الفاتحه وتدعولى .. وياريت لو بداتوا الدعوات من دلوقتى

هل اعطيت كلمة المرور او كلمة السر لاحد من قبل؟
أها عطيتها لاتنيين من صحابى هما سميه ونهى .. و حبيبى كمان يعرفها اعتقد .. وأختى الصغيره امانى كمان

اذا كانت الاجابه نعم ،فما كانت طبيعة علاقتك به ؟
يااااااااااااه على الاسئله المكرره واللى هدفها هو إنها توجع الايد وبس ما قولت فوق اتنيين صحابى وواحد حبيبي واختى الصغيره والعلاقات طيبه والحمد لله

اسم الدلع المعروفة به بين اصحابي؟
المشهور هو شيمو .. وبابا حبيبى مش بيقولى غير يا مشمش .. امى بتدلعنى وقت الحاجه يعنى مصلحه ;) وبين أصحابى العام إسمى لسه موجود فى أرض الواقع ما إتلغاش.. وفى فتره كنت قربت أنسى إسمى لأنى كنت مرتبطه بالنت اكتر من كدا بمراحل وكنت بحب جو المنتديات وكان إسمى فى كل المنتديات كبرياء يعنى اى كبرياء او كبرياء فى دموع أو كبرياء أنثى يبقى أنا :) وكنت بفكر انى اغير اسم شيماء ل كبرياء !! ولكنها مرحله وراحت لحالها دلوتى إسمى عجبنى جدا

وإنجى صحبتى مسميانى tea water
وأصبح ده الاسم المتداول بالنسبالها هى واخواتها ومش بيقولولى غيره تقريبا

وفيه إسم خاص ب واحد بس وهو صديق وأخ على النت إسموا إبراهيم كنا انا وهو وأصحابى نهى وسميه عاملين سوا حزب كدا ومسميينه الكتكوت المبلول كنا عاملين الحزب ده لمحاربة الظلم وأفكار أفلام الكرتون دى لأننا كنا مضطهدين فى المنتدى فكنا مسمين الناس اللى بتكرهنا اسم الفك المفترس واحنا الكتكوت المبلول وبالنهايه كنا إحنا اللى بنفوز وكان لكل واحد مننا إسم وتقريبا هو نسى إسمى الحقيقى أصلا..
أنا كان إسمى ..... البورص (ممنوع التعليق على الاسم ) بورص عن بورص بيفرق;) طبعا
إبراهيم كان إسموا .... تطور
سميه كانت إسمها .... ناضورجى
نهى كان إسمها .... سينس
وكل إسم بيعبر عن صاحبه

يالهوى على ا لفضايح كفايا كدا

عمري ؟
بيقولوا انه 20 سنه وكام شهر وفى يوم 22/7 حكمل 21 والهدايا مقبوله أكيد:)


شغلي ومجالي؟
انا مش بشتغل إلى الان لسه بدرس :( نونو يعنى لسه ..مجالى هو علم النفس
يعنى إن شاء الله كلكم زباين عندى ... وطبعا مش ناسيه ان ريكا العلاج مجانى ;) فى حالة انى لوكملت دراسه ان شاء الله


نوع شخصيتي؟
والله السؤال ده جه فى وقت انا مش فاهمه فيه نوع شخصيتى !! يعنى أعتقد لو قبل كدا كان ممكن أقول إجابه منطقيه نوعاً ما لكن دلوقتى حقول اللى شيفاه واللى عنده كلام تانى يقولوا
عالوجه العام انا شايفه انى إلى الأن انسانه لازلت طبيعيهنوعا ما سهل جدا يجيلىى إكتئاب حاليا مع ان ده كان صعب زمان يمكن لأن نظرتى للأمور اتغيرت واخدت إطار عقلانى شويه ؟؟
عنيده جدا مش بتنازل عن شئ انا بحبه وعاوزاه بسهوله وممكن اتحمل اى حاجه علشان احقق إللى بتمناه
متناقضه أحيانا كتيره لدرجة انى بستغرب نفسى
حاليا لو انا غلطانه بعترف انى غلطانه زمان كان مستحيل ده يحصل
أحب أكون مصدر إهتمام لو حسيت ان اللى قدامى مش عاطينى الاهتمام دده بتتغير مشاعرى 360 درجه فجأه
أحب أضحك وأهرج وألعب واللى يدايقنى ان ده يتفهم غلط ويكون مصدر نقد يتوجه لى


السفر بالنسبة لي؟
بحب السفر جدا جدا ولو سمعت سيرة سفر ببقى حموت وأسافر مؤخرا أصبح السفر شئ مكروه بالنسبالى وبالذات لأن كل السفر جوه مصر ولأنى حاسه انى بقيت بميل أكتر للاستقرار وقعدة البيت .. شكلى عجزت ولا إيه

المود بتاعي؟
بصراحه مش قادره احدد المود بتاعى حاليا .. هو خليط من زهق على شوق على زعل على ضيق على غضب على حيره على إحتياج .. بجد مش عارفه أحدد

وقت فراغك وكيف تقضيه؟
وقت فراغى .. إحم مؤخرا بقيت بنام بس بما إنى بحاول اغير العاده الجديده دى فرجعت أقرا اى حاجه ألاقيها فى المكتبه او اى جرناال او جريدة الدستور او اقرا المدونات او اكتب خاطره ... الغريب ان ساعات بقعد افكر فى وقت فراغى مع انى مقتنعه ان مخى وظيفته فى التفكير انتهت

الاكلة المفضلة؟
تقدرى تقولى كل الاكل متساو عندى يعنى مش بحب اكله واكله لا انا أقدر اقولك الاكل اللى بكرهوا كل البقوليات كل الطبيخ والمسبك كل الألبان بلا إستثناء ... فيما عدا كدا بأكل والأكل بيكون مفضل بصوره وقتيه

الصفات اللي اخدتها من ماما و بابا ؟
شكلا فيا كتييييييييير جدا من بابا حبيبى ربنا يخليهولى بس بيقولوا وانا صغيره كنت شبه امى جدا بس شكلىبتحول لولد وانا مش حاسه :) .. أخدت من بابا حاجات كتييييييييير جدا تقريبا لأننا مشتركين انا وهو فى نفس الشهر ؟ بس دايما امى تقولى إنى توأم بابا وده مش بيدايقنى عالعكس تماما وبابا أصلا قمر و عقله وتفكيره بيعجبونى جدا ومناقشاته بنتظرها دايما ومنه بتعلم كتير جدا جدا .. بس اللى بتمنى أتعلمه فعلا هو الصبرررررر صفه نقصانى تماما بتمنى اتعلمها من بابا وماما
مممممممممممم أمى مواصفاتها صعب أتحلى بيها .. نادره فى صبرها وتحملها وعطاءها وكغنها بئر يرتشف منه كل من يحيط بها


اكتر ست حاجات بحبها؟
ممممممممممممممم بحب أحس إنى مرتاحه الاحساس ده عندى بالدنيا
احب أحس ان اللى حواليا بيحبونى من قلوبهم فعلا ومجرد الشك فى كدا بيخلينى ادايق

ممممممم أحب اتمشى على الكورنيش جدااااا لانه مليان بذكريات جميله

بحب اتخيل جدتى وهى بتضحك يااااااااه التخيل ده كفيل يخرجنى من اسوأ حاله نفسيه

بحب نفسى وأنا بذاكر وحاسه انى بفهم ولسه مخى موجود وان الدراسه مش حفظ وبس ولكنها فهم ويمكن ده اللى مصبرنى على الكليه .ههههههه وبحبنى وانا حاسه انى بفهم الاحصاء وقادره احل فيها وأجاوب أصل الرياضه بصفه عامه دايما بنسى قوانينها ودايما مضيعانى

ممممممم بحب بابا وأخويا الكبير جدااا والدنيا كلها تضحك فى وشى وهما مبسوطين وفرحانيين وبحب الخروج معاهم جدا وبيكون له طعم تانى مختلف


اكتر 6 حاجات بكرهها؟

اكره ان حد يخلف وعده معايا ولو حصلت مره بفضل شيلاها طول عمرى مش سواد قلب لكن ... مش عارفه بصراحه بس الموقف ده بكرهه بشكل بشع وبالذات لو كان من ذكر بحس ان معالم الرجوله اختفت منه لمجرد انه خلف وعد .. للرجوله معنى خاص بالنسبالى

بكره النفاق جدا

بكره ألبس الطرحه وما تظبطش من اول مره .. أكره نفسى لما أخس لأنى مش ناقصه

مممممممم محافظ اسكندريه الحالى مش طيقاه وهو عمال يخرب البلد كدا

بكره ممممممممم ان يكون ليا هدف وما أفشل فى انى احققه واخليه واقع ملموس بحس بالعجز وأكتئب مده طويله

بكره أشوف ست عجوزه او راجل عجوز بيتسول او تعبان او شايل حاجات كتير او مدايق اوبيبكى يااااااااااااااه ده كفيل انى ابقى حموت من كتر ما انامخنوقه من المنظر ومش قادره اعمل حاجه


ممممممممممممم بس خلاص كدا سته


الشغل بالنسبة لي؟
زى ما انا قولت قبل كدا امة الله لسه بتدرس وبصراحه انا بحب الشغل جدا وكان نفسى اخلص كليه وأشتغل بس حاليا ... ممممم حاسه انى مابقاش عندى الرغبه فى كدا بس عاوزه اكمل دراسه على امل لما اشتغل ما اتبهدلش .. بس افتكر بقيت اميل اكتر للحياه الهاديه ..والشغل مش بيوفر حياه هاديه خالص



الكمبيوتر والنت؟
مهميين جدا بالنسبالى.. أصبحت مرتبطه بيهم بشكل او بأخر ومش بقدر يفوت يوم ما ادخلش ولو حتى أبص وامشى .ز ووقت الامتحانات او لما بكون مش فى البيت لأيام بيمر كإنه سنيين وأول ما اوصل البيت ايدى على الكمبيوتر


من سترسل لهم التاج؟

ح بعته ل ناريمان صديقتى
narytom
أى طلبات أخرى يا ريكا ;)

هناك ٢٣ تعليقًا:

غير معرف يقول...

ايه ده بقى

ده بقى

ده بقى ده

ايه الكلام ده انا جاااى تانى بس دلوقيت اختى عاوزه الجهاز

اى ويل كام أجين يا شيمووووو

غير معرف يقول...

هاااااااااى
حزب ؟جديد ده انا ماكونتش اعرفه يا

بورص هههههههههههههاى بورص يا شيمو بقيتى بورص
بعد كدا لوشوفت بورص مش هخليهم يضربوه احسن يطلع انتى ولا حاجه وابقى موت صحبتى واعيش عمرى بندم على موتك

ماتخافيش على ايميلك ادينى الباسورد وانا افتحولك وارحب بالناس واعملوا بيت عيله من بعدك يا شيمو قصدى يا بووووورص

انزل انا علشان زمانك ملطوعه عالمحطه بتأففى سلام ونكمل بليل

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

ايه ده بقى

ده بقى

ده بقى ده

ايه الكلام ده انا جاااى تانى بس دلوقيت اختى عاوزه الجهاز

اى ويل كام أجين يا شيمووووو

24/02/07 02:54 م
____________________________
مرحا مرحا مرحا المغنى الشعبى حكيم منور والله

:):):):):)
فينك من زمان والله ليك وحشه فعلا

جد بقى .. انتظر حضرتك

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

sara said...
هاااااااااى
حزب ؟جديد ده انا ماكونتش اعرفه يا

بورص هههههههههههههاى بورص يا شيمو بقيتى بورص
بعد كدا لوشوفت بورص مش هخليهم يضربوه احسن يطلع انتى ولا حاجه وابقى موت صحبتى واعيش عمرى بندم على موتك

ماتخافيش على ايميلك ادينى الباسورد وانا افتحولك وارحب بالناس واعملوا بيت عيله من بعدك يا شيمو قصدى يا بووووورص

انزل انا علشان زمانك ملطوعه عالمحطه بتأففى سلام ونكمل بليل

25/02/07 03:06 ص

_____________________________________-

هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه ألأ انا اللى أففت على المحطه .. انا أصلاولا روحت ولا جيت ولا نزلت ولا استنيتك ولا شكلى حروح الكليه
معلش بقى اعيشى وتأخدى غيرها وأهو رد على التريقه اللى اتريقتيها دى
إنتى تطولى تكونى بورص يا بنتى

معنى كبير ده

Yasmine Adel Fouad يقول...

ياه يا شيماء فكرتينى ده اول تاج كان جالى
بعدين بقى لقيت تيجان سوداء بعيد عنك
ربنا يحفظم منها يا بنتى

غير معرف يقول...

ويلكم أجين

انا جيت تانى اوفى بوعدى احسن تتغيرى 360 درجه
بصى هنا واقرى بتمركز مركز لاتعليق على كلامك وده تاج انا عاوز تاج مخصوص يلا تخيلى انك قى قسم بوليس والمخبر ماسكك من قفاكى كدا ( إلغى كلمة ديمقراطيه) واى فلسفه فارغه هتلاقى ايد المخبر على قفاكى لامؤاخذه

ناويه تلبسى إيه فى فرح بنت خالك واخويا؟
ايه رأيك فى أغنية العنب ؟
ايه رأيك فى اسم النبى حارسه انا؟
صحيح ليه بتحبى جرنال الدستور ؟
انتى متاكده انك طبيعيه ولا فيه صراصير قولى الحق قولى
مين جابلك هديه الفلانتين؟
بم تفسر او عللى وهاتيلى عله وقولى ليه عملتى البلوج؟
معلشى بقى ادخل فى شوية خصوصيات واعرف مين حبيبك يا هنادى واتز هيز نيم وفروم وير

NaryTom يقول...

hioooo shimo or meshmesh or....
any way it`s too funy
w 77oto 3andy zy m2mrt ya bash bs ... 77awel a3melo < NEW LOOK >

w yaret trody 3ala al as2la aly fo2 ^... bta3et حسنيين اخو محمدين
ok wait ur answer!!!

NaryTom

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

اهلا يامراحب خطوه عزيزه يا اناحره.. البلوج نور بالحريه

ملحوظه حموت واقولهالك,, اسم انا حره عاجبنى جدا وبيفكرنى بأغنية عمرو دياب هى قديمه شويتين هى اسمها انا حر بصى هى بتقول الاتى

أناحر انى اطير وارفرف بكل تحدى وشوق وحياه
فى شارعكوا الاسى المتزخرف او فى شارعنا انا حصرخ لا .. لا ..لا لا
ياعيون غلطانه فى عنوانى .. يا قلوب مالهاش فى الاحساس جينا عشانكم بس لاقينا ناس بتعيش على جرح الناس.. اه

بس خلاص فنيتو الاغنيه ..

على فكره التاجات اللى بتقولى عليها تجيب الضغط وانا قريت واحد منهم عندك.. ربنا يصبرك ومايورينى امثال تلك التاجات

مااتحرمش من زيارتك يا ياسمين

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

حسنيين اخو محمديين !!! انت كنت حسن واحد واخوك محمد واحد.. التانيين دول قرينك يا زواوى؟؟

تصدق التاج بتاعك ينتمى لنوعية التاجات اللى انا حره اشارت ليهم
عموما مش حرد دلوقتى:D

معلش والله انا نازله وانتى كمان يا ناريمان معلش بقى حرد بكره لو قعدت او بعده مش طناش والله بس اتحملونى بقى

سلام علشان اتأخرت

.:.-=- ELGaZaLy-=-.:. يقول...

انتى زميلة فى علم نفس؟؟

غريبة...

يب تانا عين شمس وكدة...بس بوست جميل واجبات صريحة

تحياتى يا زميل

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

انتى زميلة فى علم نفس؟؟

غريبة...

يب تانا عين شمس وكدة...بس بوست جميل واجبات صريحة

تحياتى يا زميل

28/02/07 08:58 ص

______________________

ازيك يا ز ميل ؟
شوفت الصدف بقى طلعنا زمايل فى نفس المجال:) لكن انا فى جامعة اسكندريه
بس ليه غريبه بقى؟؟

نورت البلوج :)

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

:) معلش يا حسن انتونارى انى إتأخرت عليكم فى الرد..
أصل بصراحه أسئلتك رخمه يا حسن

بعدين ايه موضوع المخبر ده.. ده على اساس انه بيتعامل مع شاب منحرف ولا ايه؟
ادى أسئلتك اهى

ناويه تلبسى إيه فى فرح بنت خالك واخويا؟
لما يجى شهر 8 يبقى ربنا يسهلها وأكون رسيت على إجابه .. معلش مش عاوزه اريحك

ايه رأيك فى أغنية العنب ؟
إحم.. انا فاهمه انت تقصج بيها ايه بس على فكره الاغنيه دى فى فتره معينه كانت بتعجبنى كانت عامله زى الحشيش بتخرجنى من المود بتاعى وماكونتش بركز فيها اصلا ومن فتره سمعتها بتركيز حسيت بالعبط بس فيها حكم بردوا فى اولها خالص اللىهو شرب العسل حلو بس النحل بيقرص وحاجات كدا تسمعها عبيطه تفهمها تلاقيها عميقه .. بس حاليا مش بسمعها.. ولكنى لازلت بحب العنب ومفتقداه بصراحه

ايه رأيك فى اسم النبى حارسه انا؟
يعنى ايه ايه رأيي فى اسمك ماله اسمك يا حسن .ز اهو اسم زى ملايين الاسامى ماتتغاباش ها

صحيح ليه بتحبى جرنال الدستور ؟
بصراحه شدنى له سبب خاص وبحس انه عميق بس ساعات بيكون سوداوى شويه بس بصراحه بيشدنىوبقراه من اوله لاخه وجبرت اقرا الكرامه والاخبار والجمهوريه والمساء وفعلا فشلت فى انى اقرى صفحه واحده كامله وحسيت وكإن كل الكلام مالوش لازمه

انتى متاكده انك طبيعيه ولا فيه صراصير قولى الحق قولى
يعنى ايه يعنى حضرتك ايه يا حسن شايفنى ماشيه اشد شعرى ولا ايه النظام .. هو اه احيانا بكلم نفسى بس طبيعى وعادى .. لا انا طبيعيه بس بقيت بتخنق بسرعه وبدايق لو التفاهه زادت عن الحد .. وبلاش رخامه ها

مين جابلك هديه الفلانتين؟
مفيش حد :( ولا انا عاوزه من اى حد بس انا جيبت لنفسى :) ومالكش دعوه جيبت ايه

بم تفسر او عللى وهاتيلى عله وقولى ليه عملتى البلوج؟
والله لو قريت بــراح للفضفضه اللى هو البوست اللى قبل ده على طول حتعرف.. عموما انا عملته علشان اكلم نفسى وعلشان كدا واصلا هو اتعمل معايا صدفه بحته


معلشى بقى ادخل فى شوية خصوصيات واعرف مين حبيبك يا هنادى واتز هيز نيم وفروم وير
بصراحه كدا .. انا نفسى ارخم زى ما انت جايب اسئله رخمه .. والاجابه لاتعليق

:) سلملى على ضنط أو طنط مش حنختلف وعلى عمو جمال وعلى محمد وأحمد وماتسلمليش على حسن اللى هو انت .. ويلا سلام علشان شكلى قلبت على برنامج امانى وتهانى

IBN BAHYA - إبــن بهيـــــــــــــة يقول...

أرق تحياتي

غير معرف يقول...

ايه الردود الديليفرى دى الكلام ده ماياكولش معانا
لو اكل مع صاحبتك مش هياكل معايا
جاوبى عدل

لو عاوزه تسلمى تعالى سلمى انتى انا ايدى بتوجعنى
ام محمدين بتسألك عنك عمو رمضان تعالى معاهم انتى لسه شباب يا شابه

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

ابن بهيه

اهلا بحضرتك فى البلوج الغلبان :)

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

تصدق يا حسن.. انا غلطانه انى عطيطك عنوان البلوج

لا تعليق على كلامك
:) بيكفى فضايح بقى

سيدوفسكي يقول...

سلام عليكم

تلقيت تاجا من قبل بالفعل .. ولكني كنت أهملت مدونتي القديمة أصلا فلم أبالي كثيرا به .. ثم جاءت الضربة القاضية حين مسحت المدونة القديمة كلها في لحظة تعصب

جميلة فكرة التاج دي، وإن كنت أفضل دوما أظل في مقعد المتفرج وأكتفي بالمشاهدة فقط

غير معرف يقول...

هى البنت المخفيه فين
يا باشبوش فينك يا بنت
انتى من اسبوعين قولتى جايه ووشك وش الضيف مخفيه فين يا به ده وراكى هم بحوث والعيال بتسافر تانى وانتى نايمه فى بيتكوا خلى الناس تشمت فيكى
اللهم بلغت اللهم فإشهد

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

سلام عليكم

تلقيت تاجا من قبل بالفعل .. ولكني كنت أهملت مدونتي القديمة أصلا فلم أبالي كثيرا به .. ثم جاءت الضربة القاضية حين مسحت المدونة القديمة كلها في لحظة تعصب

جميلة فكرة التاج دي، وإن كنت أفضل دوما أظل في مقعد المتفرج وأكتفي بالمشاهدة فقط
__________________
وعليكم السلام ورحمة الله وبركاته سيدوفسكى

هو يعنى إيه سيدوفسكى ؟- معلش الفضول يكاد يقتلنى-

فعلا جميله فكرة التاج.. ولكن زى ماقالت ياسمين - أنا حره- ان فيه تاجات فيها اسئله رخمه جدا.. ما افتكرش انى ممكن اجاوب على تاجات تانى .. يمكن الشئ الوحيد اللى خلانى اجاول عالتاج انهاول طلب من ريكا

:) جميل موقع المتفرج لكنه مش حلو دايما لان غالبا حُكمك على الشئ وإنك فيه بيكون واقعى اكتر زى اللاعبين المهره _ مشاهدى المباره -وهما بيحكموا على اللاعبين

شرفتنى زيارتك أستاذ سيد :)

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

هى البنت المخفيه فين
يا باشبوش فينك يا بنت
انتى من اسبوعين قولتى جايه ووشك وش الضيف مخفيه فين يا به ده وراكى هم بحوث والعيال بتسافر تانى وانتى نايمه فى بيتكوا خلى الناس تشمت فيكى
اللهم بلغت اللهم فإشهد
________________
أهلا باللسان الطويييييييل
يا صفاءكس ولا مخفيه ولا حاجه يا بنتى كنت بأخد نقاهه مش أكتر من كل حاجه
وبعدين حضرتك مالك قلبتى على دور أمى كدا .. مش بروح الكليه زى عشرات الطلبه اللى مش بيروحوا يعنى.. بس الاخبار بتوصلنى لحد البيت .. وعارفه بالابحاث يا باشا بس ماعملتهاش لسه بس بسافر عادى انتى عارفه انا بحب البلد اللى بسافرلها دى.. إن شاء الله ماحدش يشمت فيا ولا حاجه بس إنتى إدعيلى انا ماشيه ببركة دعا الناس رغم إنى عارفهان من بعد دعا جدتى - الله يرحمها- ما أثقش فى دعا حد
وبطلوا بقى فضايح هنا حقفلها والله واعتزلها زى ما اعتزلت المنتديات

حكلمك يا قمر عشان اشوفك يوم الخميس اليوم العالمى اللى حنزل فيه

سيدوفسكي يقول...

سلام عليكم

سيدوفسكي مالوش معنى محدد .. مجرد افتكاسة .. مش متعلق بإسمي مباشرة يعني

عموما .. أتشرف بزيارتك مدونتي الجديدة الوليدة .. وان شاء الله تبقى متابعة دايمة لها

غير معرف يقول...

فكره رائعه وإجاباتك صريحه تشجعنى اوجه مجموعة اسئله اتمنى تجاوبى عليها وبتمنى تعمليها ببوست خاص كرما منكِ

أول مره سافرتى؟
أول صديقه ؟
أول حب؟
أول بكاء بشده؟
أول جرح؟
أول شات؟
اول صديق نت؟
أول هدف؟
أول بسمه؟
أول فرحه؟

كلمات لمن تهديها؟
يعجبنى قلمك
تجذبنى تعليقاتك
إبتعد عن ساحتى
أكرهك
نبع الحنان
صديقه وفيه

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

سيدوفسكى
معلش ردى جه متأخر و انا زورت المدونه وان شاء الله متابعه
___________________

عماد
سلام عليكم ورحمة الله وبركاته
بصراحه الأسئله غريبه فبالتالى حتكون الاجابات اغرب


أول مره سافرتى؟
مش فاكره بصراحه بس اكيد مش قبل سنتين

أول صديقه ؟
مممممم اكيد صديقة صاحبتها فى حضانه او ممم عزيزه بنت خالى

أول حب ؟
أكيد امى بس انا عاوزه اخليها جدتى

أول بكاء بشده؟
اكيد زمان كان اول بكاء واكيد كانت امى اتأخرت وما اكلتنيش لو اخر بكاء تقدر تقول من حوالى ربع ساعه كدا

أول جرح؟
فى جسمى ولا فى كرامتى؟
عموما كان من كام شهر ولو فى جسمى يبقى من اسبوع

أول شات؟
من تلات سنيين

اول صديق نت؟
مش فاكره

أول هدف؟
كان انى ابقى مدرسه من وانا صغيره ده هدفى .. ماكونتش طبيعيه زى الاطفال الصغيره اللى لما تسألهم يقوللك دكتوره وحاجات من الجامده دى انا طول عمرى بتمنى اكون مدرسه

أول بسمه؟
اكيد لما امى كانت بتلاعبنى وانا لسه نون

أول فرحه؟
كانت مع اول بسمه


كلمات لمن تهديها؟

يعجبنى قلمك
مافيش حد محدد تقريبا كل اللى برد عليهم اقلامهم عجبانى

تجذبنى تعليقاتك
كل تعليق بيتناقش

إبتعد عن ساحتى
للاكتئاب.. واى حد بيكرهنى وبيكنلى اى شر او اهانه قريبه او بعيده

أكرهك
مش لحد

نبع الحنان
جدتى ( الله يرحمها)

صديقه وفيه
سميه/ نهى

اتمنى اكونجاوبت صح واكيد دى الصراحه
سلام عليكم