٢٠٠٧/٠٥/١٢

فـــــــــ مذاكره ـــــاصل




ها .. نذاكر بقى
ونلتقى بعد الفاصل المزعج الخاص بالمذاكره والامتحانات
مممممممممم
لعبنا كتير .. طول السنه رغم انها ليسانس وإحنا بنلعب وننام ونخرج وتليفونات بالنهار ونت بليل وحالتنا زفت ولا حتى كنا بنروح الكليه زى كل سنه.. وتقريبا الدكاتره كانوا بيشحتونا علشان نروح
المهم بقى .. نتلم ونذاكر أحسن لنا ..
:) قولت أديكوا جرس علشان تصحوا من النوم فى العسل
ولأنى مش بلاقيكوا اون لاين وانا اون لاين او بكون مشغوله وبفرقع فقولت أقول هنا
مش لصحابى وبس اللى فى الكليه ..لكن لكل اللى بيبدخلوا هنا
نذاكر بقى
لعبنا كتير .. وقولنا كتير حنذاكر ونقعد نت عادى حنقدر نظبط مواعيدنا لكن الحقيقه مش بيحصل ..
وإتلككنا كتير بحالتنا النفسيه
وما افتكرش انها اتغيرت كتير لكن وقت الجد بدأ من زمان .. بس أهو بدأ متأخر معانا والامتحانات فاضلها حوالى اقل من اسبوعين .. فنذاكر بقى

انا لسه نفسيا ما اتظبطش بالعكس الحاله بقيت انيل .. علشان كدا لازم تدعولى بذمه بقى ان ربنا يهون المصايب عليا انا لن اعترض على القدر
-انا مين اصلا علشان اعترض على القدر -
ولكن بجد محتاجه دعواتكم اوى فى الصلاه وفى الفجر وفى كل وقت اللى عنده جده يخليها تدعيلى :( بالله عليكى يا بت يا انجى خلى جدتك تدعيلى وانتى يا ناريمان خلى مامتك وجدتك يدعولى
:( روحوا ذاكروا بقى

هناك ١٨ تعليقًا:

غير معرف يقول...

صباح الخير
توك ما افتكرتى
شدي شدي شدييييييي.. بتشدى شعرك ليه انا قصدى حيلك هههههههه

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

انتى قاعده على باب المدونه بقىىى
حلوه توك ما افتكرتى دى .. من الصعيد الجوانى انتى؟ وبعدين مين قالك انى بشد شعرى ؟؟ظ مين الفتانه اللى قالتلك انا بقالى يومين بشده اصلا .. فيه ناس زعلانه منى اوى ادعيلى انهم مش يزعلوا بقى ويفهموا صح ... مش عارفه ايه بيحصلى ده
حشد حيلى ان شاء الله واسيب شعرى بس ادعيلى مممممممم هو انتى ليكى جده ؟ تصدقى نسيت ليكى ولا لا مممممممم لو ليكى خليها تدعيلى وممكن اوافق ان مامتك تدعيلى وانتى ادعلىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

خلاص هو انا حبطل اشحت الدعا حخليه بالقوه

A7MED يقول...

انشتاء الله هتبقى كويسه وبخير واحسن حاله باذن الله وهتطلعى الاولى كمان يجماعه ديه سوسه محدش فيكم يعرفها
ههههههههههههههه
لا ربنا يكرمك ويشيل عنك باذن الله وتبقى كويسه اوى انشاء الله
ادعولها يجماعه لاحسن تضربواههههههههههه
بس انتى كمان تشدى حيلك وتذاكرى وتبطلى دلع بقا انتى كمان عشان ربنا يكرم بقا

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

ربنا يكرم ويهون ..

مـحـمـد مـفـيـد يقول...

ربنا معاكي يا شيماء

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

محمد مفيد
يااارب .. ربنا معاك انت كمان يا فندم

غير معرف يقول...

ربنا يأويكى يا شيمو ياارب
ويوفقنا كلنا ويريحك ويرضيكى
ويسترك ما يعريكى
ويفرحك مايبكيكى
ويسعدك ويهنيكى

ألاقيش معاكى ربع جنيه سلف بقى

غير معرف يقول...

بصى انتى ذاكرى وانا فى ديلك على طول
يا اختى انا بذاكر مراجعه ليلة الامتحانات مش بصدع نفسى

غير معرف يقول...

بنت سايكو وكلامك سيكو قومى ذاكري سيكو بلا نت يابت بلا قرف قومى واسمعى كلام ماما قرفتيها انتى والنت يلا يا مشمش ربنا يهديكى ويصبرنا عليكى ههههه

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

ايمان .. كيفك وايه اخبار المذاكره أيتها الماهره.. وايه اخبار الجوامع معاكى لسه الشحاته قدام الجوامع بتأكل عيش فينو ولا قلبت على عيش بلدى وبقيتى تشحتى على الكورنيش؟ ولا قررتى تواكبى التطجور الطبيعى للشحاته وقلبتيها شحاتة بلوجات؟
ألاقيش انا معاكى ربع الربع جنيه سلف؟ وحشتنى الغلاسه عليكى بجد .. ربنا يفوت أزمة الامتحانات على خير ويسترنا كلنا ياارب ونخلص على خير
قولى امين
زميلتك فى الشحاته بس الكليه اللى على إمة المجمع كدا

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

مجهول .. او مجهوله هو الاسلوب جايب على مجهوله .ز بس هى مراجعة ليلة الامتحان بتأكل تقديرات بردوا محسوبتك مجربة بس الواحد عاوز يريح ضميره بردوا ولا ايه؟

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

انا بنت سايكو يا زيزي :(
والله انا كنت حعتزل النت من انهارده وقدمت الكارت الاحمر امبارح بجد بس الظروف والجوابات والحاجات والمحاتاجات بقى وانتى عارفه ..يا بنت الخال
ركزى انتى وذاكري
ممممم انا شبه بدأت .. مش عارفهامتى حتبقى بدأت بقلب كدا:(
بس هى حاله عامه بقىوانتى عارفه الناس كلها نفسها بتقفل عن المذاكره فى اخر سنه ليها ..
ولكن لاتخافى ربك حليم ستار

NaryTom يقول...

ook ook ya basha ana aslan lma bad23y lnafsy tab3an bad3elk da al 3ady ya3ny ya3ny mn 3'ar mtoly anty w anty msh 7asa an al garaz bta3k gh mt27'ar showaya ^o)....



NaryTom

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

إحم.. اه انا حاسه انه جه متأخر شويتين تلاته كدا .زبس اهو جه قبل اول يوم امتحان وخلاص بقى
وربنا يخليكى ليا يا حلتى وتدعيلى دايما يارب يا باشا وطبيعى يعنى الدعوات بينا متواصله يعنى ولا ايه
ماتنسيش يوم 24 الفجر قدام النتيجه علان نشخبط ونلخبط بقى

غير معرف يقول...

شيماء
ذاكرى ربنا يهديكى يا بنتى وقومى من الكمبيوتر و










اطلعى بابا عاوزك

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

ولد الخال انت واختك مسكتونى ولا ايه.؟

طيب يلا افرشوا السلم رمله وورد انا طالعه اهو بس اشوف امى فين موقعها فى الشقه علشان اقولها

سلامات من هونيك ونلتقى فوقيك

غير معرف يقول...

يا اختشى انتى بتشحتى يا موزه
ما انتى كنتى لسه مصهلله فى التليفون معايا امبارح ومافيش امتحانات فى بالك
اذ فجأتن كده افتكرتى يااخواااااتشى من البنت دى يا اخوااتشى

صــ خ ـــب شـــيماء يقول...

شى شى شى شى
انتوا بقيتوا تلزقوا لحرف ده فى كلامكوا ليه عديتونى .. وبعدين يعنى شوفى البوست من امتى ولحد دلوقتى لجرس مش زارنى غير انهارده زارنى نص ساعه ومات